Word Museum Inspecteur!

Wij zijn op zoek naar Museum Inspecteurs!

Jij kunt laten zien wat je van ons museum vindt.

Met alle inspecties bepalen we samen het leukste kidsproof-museum van Nederland.

Je kunt elk museum in Nederland inspecteren.

En als Museum Inspecteur maak je kans op allerlei prijzen.

Om kans te maken op de prijzen moet je wel zoveel mogelijk

stemmen krijgen van vrienden of familie!

0113 228 883  info@hmdb.nl Singelstraat 13  4461HZ Goes HISTORISCH MUSEUM DE BEVELANDEN
HOME EXPOSITIE KINDEREN VERHUUR GROEPEN VRIENDEN INFORMATIE

Wat een beestenboel in het museum (4 t/m 7 jaar)
Gratis bij bezoek aan het museum.

Een speurboekje voor jonge kinderen met een begeleider die voorleest en voor kinderen die al net kunnen lezen.

Korte inhoud:
Ga samen met Hans de Gans, de nachtwacht van het Historisch Museum in Goes, op zoek naar alle dieren die in het hele museum verstopt zitten.

Ook verkrijgbaar in het Duits.

Bevelandse museumspeurtocht (7 t/m 12 jaar)
Gratis bij bezoek aan het museum.

Speurneuzen gezocht! Ga op ontdekkingstocht door het museum en zoek de juiste antwoorden bij de plaatjes van de speurtocht.

Verkrijgbaar in het Nederlands, Engels en Duits.

Op naar de poorten!   (Vanaf 13 jaar)
Gratis bij bezoek aan het museum.

Zou je wel eens in de huid willen kruipen van Jacoba van Beieren (Holland), Floris van Borselen (Vlaanderen) of Wolfert de Baljuw? De baas willen zijn over de Bevelanden?

Om dat voor elkaar te krijgen moet je een aantal belangrijke opdrachten voltooien. Die staan in een boekje, samen met enkele tips.

Het museum heeft nu een hele nieuwe speurtocht door het museum. Je kunt je eigen avatar kiezen, krijgt bonuspunten door de juiste wapens te vinden en krijgt de kans om gevechten te winnen of verliezen.

Uitsluitend in het Nederlands in 3 viarianten.

Het Historisch Museum De Bevelanden

heeft ook leuke en leerzame activiteiten

voor kinderen.

Zo hebben we o.a. een leuke